Veelgestelde vragen
Heb je een vraag ? We zijn hier om te helpen.
Bekijk de meest gestelde vragen van onze klanten. Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice: info@homespring.nl
Is het water erkend?
Homespring laat haar water bottelen bij de door het Ministerie van Volksgezondheid erkende bron Mierl’eau. Deze exclusieve erkenning wordt alleen afgegeven als de bron aan de allerhoogste kwaliteitseisen voldoet en is een garantie voor een constante kwaliteit van het kristalzuiver drinkwater.
De kwaliteit van Homespring kristalzuiver drinkwater wordt continu geïnspecteerd in eigen laboratoria en door een onafhankelijk extern lab. De bron is ministerieel erkend, wat de constante kwaliteit van het water garandeert.
Hebben jullie water en koffie?
Wij bieden water en koffiemachines. Homespring levert dus al uw water- en koffiebehoefte. Daarbij leveren wij ook de accesoires, zoals bekers.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen 24 uur door onze unieke 24-uurs service. Is er iets kapot of heeft u lets extra nodig? Ook dan komen wij binnen 48-uur bij u langs.